تور ترکیه

تور استانبول-تور ترکیه

تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا


تور ترکیه|دیدنیهای ترکیه|هتلهای ترکیه|ترکیه|استانبول|آنتالیا|آنکارا
تورترکیه تورهای خارجی تور های ترکیه تور استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید خانه در ترکیه تورارزان
نويسندگان
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
-------------------- --------------------

 

1. قیمت های مناسب در تور ترکیه

ترکیه یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری است. رستوران ها غذای ارزان در اختیار شما خواهند گذاشت و قیمت بعضی هتل ها تنها 6 پوند برای هر شب است.

 

2. اهالی مهمان نواز

مردم ترکیه بسیار مهربان و مهمان نواز هستند، آنها بسیار خوش قلب بوده و از صمیم قلب خواهان برقراری ارتباط خوب و دوستانه با کسانی که از تور ترکیه استفاده می کنند و یا به نوعی گردشگر هستند.می باشند

3. غذای خوب در ترکیه

منوی غذای اکثر رستوران ها متنوع است و شما می توانید از بین گزینه های موجود غذایی را مطابق با میل و سلیقه خود انتخاب کنید. در سراسر ترکیه رستوران های فوق العاده ای وجود دارد که غذاهای لذیذ، گوشت خوابانده شده و نان بسیار تازه سرو می کنند.

4. هزینه های پایین ترکیه

بر خلاف کشورهای پرطرفداری مانند اسپانیا، یونان و ایتالیا، خریدن غذا و نوشیدنی در ترکیه بسیار به صرفه تر است. همچنین شما می توانید با صرف هزینه اندک هدیه ها و لباس های زیبایی خریداری کنید.

5. هوای ترکیه

اگر نور خورشید را دوست دارید حتما به ترکیه سفر کنید، چون در این کشور هوا بسیار گرم است  به طوری که وزش نسیمی که از دریا می آید برای خیلی ها نعمت بزرگی است!

 

6. مناظر زیبای ترکیه

کوهستان های بسیار زیبا ترکیه را احاطه کرده اند. ترکیه کشور زیبایی های طبیعی است و به هر طرف که رو کنید با زیبایی های کم نظیر روبرو می شوید.

7. ساحل های متنوع

در ترکیه آنقدر ساحل های زیبا وجود دارد که  انتخاب یکی از آنها سخت خواهد بود. حتما به ساحل فیروزه ای  سری بزنید و از منظره آب های شفاف آن لذت ببرید. اگر خلوت و تنهایی را دوست دارید به ساحل Gemile بروید و آرامش آمیخته با زیبایی را تجربه کنید.

 

8. فعالیت های متنوع

در این سفر حوصله شما هرگز سر نخواهد رفت چون سرگرمی های زیادی در دسترستان خواهد بود، از جمله قایق سواری و حمام ترکی.

 

9. هتل های فوق العاده ترکیه

اگر دوست دارید در یک هتل لوکس اقامت کنید هتل های *5 زیادی در دسترس شما خواهد بود که همه قیمت هایی مناسب دارند. اکثر این هتل ها خدماتی مانند تفریحات سنتی، حمام ترکی و غذاهای عالی ارائه می دهند.

 

اکثر کسانی که از تور ترکیه استفاده کرده اند می گویند سفر بسیار خوبی داشته اند،  ترکیه را دوست دارند و باز هم به آنجا سفر خواهند کرد

 

.

 

 

 


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , هتل های ترکیه , مرکز گردشگری , تابستان 91 , غذای ترکی , رستوران , تابستان , پاییز 91 , پاییز , 91 ,
[ پنج شنبه 30 شهريور 1391 ] [ 12:55 ] [ تور ]

 

بالاخره تابستان 91 تمام شد و فصل پاییز با کم کردن از گرما رخ نشان می دهد هرچند که تورهای ترکیه در فصل گرما داغ داغ بود اما تورهای تابستانی ترکیه جای خود را به تور های پاییز 91 می دهد و در تمام روزنامه ها و تبلیغات دائم از تورهای مسافرتی پاییز 91 حرف خواهند زد تا بتوانند گرمای تابستانی را به تورهای پاییزی بدهند . البته اگر شما بخواهید توری و یا مکانی برای مسافرت انتخاب کنید که تناسبی هم با فصل پاییز 91 داشته باشد . مطمئنا تور ترکیه یکی از گزینه ها می تواند باشد چرا که هنوز در فصل پاییز نیز آب و هوای ترکیه مانند شهرهای غربی کشور خودمان می باشد. تورترکیه .آنتالیا.تفریحی .ترکیه .جاذبه ها .تفریحی در ترکیه .تور ترکیه .تور های پاییز 91 تور های پاییز .91 .مرکز گردشگری.تابستان 91.مساجد .مسجد .تابستان .پاییز 91 .پاییز .91


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , تور های پاییز 91 تور های پاییز , 91 , مرکز گردشگری , تابستان 91 , مساجد , مسجد , تابستان , پاییز 91 , پاییز , 91 ,
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391 ] [ 16:28 ] [ تور ]

یکی از موزه هایی که در دنیا از موزه های مهم موزائیک بحساب می آید موزه موزاییک ترکیه است. که از زندگی روزمره گذشتگان  اطلاعاتی مهم به ما می دهد . موزائیکهای موزه موزائیک  ترکیه در یک حد اعجاب آور و زیبایی نشانه هایی از زندگانی دوران دوم باستانی را دارا بوده و بخوبی حفظ کرده است. برخی ازاین موزائیکها نشان میدهد که تیر شکار حیوانات چطور ساخته می شد . اشعاره فصول سال و قهرمانهای آنان کی بوده است. همچنین در این موزه آثاری از دورن هیتیتها و اسور بصورت قلم کاری روی سنگ ، طلا و آثار ساخته شده و از جنسهای مختلف وجود دارد.
قسمتی از موزائیک ها تخریب شده است اما این سبب نمی شود که این موزه جزو موزه ای برتر موزائیک دنیا نباشد. یکی از موزائیکهای غیر قابل قیمت گذاری می باشد . که ساخته شده به سال 200 میلادی است.
  این موزه بجز روزهای دوشنبه هر روز از ساعت 8:30 الی 16:30 برای بازدید علاقه مندان باز است.


 


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , موزه , تور ترکیه , موزه موزاییک , مرکز گردشگری , تابستان 91 , موزه موزائیک , موزه , موزائیک , مساجد , مسجد , تابستان , پاییز 91 , پاییز , 91 ,
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 13:7 ] [ تور ]

یکی از عجیبترین مساجد جهان در ترکیه و جود دارد که جاذب تورهای ترکیه و توریست ها و گردشگران خارجی که از تورترکیه استفاده می کنند . می باشد . چرا ؟ چون بالای سر در ورودی این مسجد هر روز سایه یک مرد در حال نماز دیده می شود .گزارش شیعه آنلاین،‌ اهالی روستای "دفری" در استان "سواس" در مركز کشور تركیه كه این مسجد عجیب در آن قرار دارد، می گویند كه این مسجد تاریخی حدود 8 قرن پیش بنا  شده است .

روستائیان می گویند که این سایه هر روز حدودا 15 دقیفه در حال نماز خواندن است. و از حالت ایستاده به سجده می رود مقابلش نیز یک جلد قرآن کریم وجود دارد این سایه هر روز نیم ساعت قبل از نماز عصر در این مسجد تاریخی كه "مسجد بزرگ" نام دارد، ظاهر می شود. این مسأله یك طراحی معماری نادر و كمیاب به شمار می رود از همین رو به شدت مورد توجه گردشگران و تور های ترکیه قرار گرفته است البته این سایه فقط در فصل تابستان رؤیت می شود.

 

تور ترکیه تورهای ترکیه تورترکیه


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , مرکز گردشگری , تابستان 91 , مساجد , مسجد , تابستان , پاییز 91 , پاییز , 91 ,
[ دو شنبه 27 شهريور 1391 ] [ 18:28 ] [ تور ]

کشور ترکیه با جمعیت بیشتر از 77.8 میلیون نفر از لحاظ اقتصادی در رده 18 اقتصاد بزرگ جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی قرار دارد اقتصاد در حال رشد ترکیه از ترکیب صنایع و بنگاه های تجاری مدرن مانند صنعت توریسم  در کنار کشاورزی سنتی شکل یافته است.
با وجود رشد سریع بخش خصوصی دولت ترکیه همچنان در بخش های بانکداری، صنایع، حمل و نقل و ارتباطات نقش اساسی ایفا می کند. صنایع نساجی و پوشاک، بزرگترین بخش صنعتی کشور ترکیه است و یک سوم اشتغال صنعتی را به خود اختصاص داده است. تولیدات این بخش، قدرت رقابت در بازارهای جهانی را دارند و توانسته اند در چرخه های توزیع بین المللی وارد شوند از اینرو  بسیاری از مسافران و توریستها ی ایرانی  به تور ترکیه خود در اصل یک تور خرید پوشاک ارزان قیمت نیز اضافه می کنند


برچسب‌ها: ارزان قیمت , ترکیه , توریسم , تور ترکیه , تور خرید , های ترکیه , دیدنیها ی , تورترکیه , ,
[ یک شنبه 26 شهريور 1391 ] [ 10:18 ] [ تور ]

با به پایان رسیدن تابستان 91 پرونده تورهای ترکیه تورهای خارجی تورهای استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیهو سایر تور های کشور ترکیه  بسته خواهد شد. هر چه به پایان تعطیلات تابستان نزدیک تر می شویم ترافیک و ازدحام سفر به ترکیه نیز بیشتر می شود . اما این مسئله برای برخی نیز می تواند خوشحال کننده باشد چرا که در پاییز 91 در صورت داشتن فرصت فراغت بسیار راحت تر خواهند توانست از آژانس های مسافرتی و تورهای مناسب  با قیمت ارزانتر ترکیه  تورهای استانبول آنکارا کوش آداسی ازمیر قونیه و سایر تور های کشور ترکیه استفاده کنند .


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , مرکز گردشگری , تابستان 91 , تابستان , پاییز 91 , پاییز , 91 ,
[ شنبه 25 شهريور 1391 ] [ 11:31 ] [ تور ]

در نوار ساحلی منطقه اژه در ٧١ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه بندری به نام کوش آداسی قرار گرفته است. بندر کوش آداسی ترکیه  به جزیره یونانی ساموس نزدیک است.در بندر کوش آداسی ترکیه شما دو  اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت ٦٥٠ قایق خواهید دید . که منتظر توریستها و گردشگران برای سیاحت و تفریح از طریق دریانوردی می باشند . در بهار و تابستان دائما قایق موتوریها توریست و گردشگر را بین بندر کوش آداسی  ترکیه و جزیره یونانی ساموسSamos جابجا می کنند. ویا در حال برگزاری تورهای دریایی می باشند. تور ترکیه بسیاری از مواقع با تور کوش آداسی درآمیخته است.

[ جمعه 24 شهريور 1391 ] [ 12:41 ] [ تور ]

وبلاگ تور ترکیه توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم می کند و از تمام هموطنان مسلمان و غیر مسلمان خواهشمندم که این اقدام  توهین به پیامبر رحمت محمد مصطفی  (ص) را به هر گونه که می توانند محکوم نمایند.


برچسب‌ها: محمد , مصطفی , محمد مصطفی , پیامبر اکرم , توهین , تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , مرکز گردشگری ,
[ پنج شنبه 23 شهريور 1391 ] [ 21:51 ] [ تور ]

شهر آنتالیا در سال 159 قبل از میلاد توسط آتالوس بنا نهاده شده است. شهر آنتالیا منطقه ای آفتابی است که در طول 300 روز سال همانند سرزمین آرزوها جهت تفریحاتی  از قبیل حمام آفتاب، شنا، موج سواری، اسکی روی آب ، قایق رانی و کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد. آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه معروف شده است. دارای جاذبه ها و دیدنی های فراوان و مناظر حیرت انگیزی می باشد. وقتی وارد آنتالیا میشوید بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاهها خود نمائی می کند. منطقه کاله ایجی قسمت قدیمی و دیدنی آنتالیا می باشد. که دارای خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده است. درضمن جنگل های کاج و باغات زیتون، مرکبات و نخلها و در نهایت مزارع موز و ادوکادو نیز جاذبه های خاص خودشان را دارند. در ایران یکی از تورهای مورد استقبال تورترکیه و آنتالیا می باشد.


برچسب‌ها: تورترکیه , آنتالیا , تفریحی , ترکیه , جاذبه ها , تفریحی در ترکیه , تور ترکیه , مرکز گردشگری ,
[ پنج شنبه 23 شهريور 1391 ] [ 17:34 ] [ تور ]

سواحل دریای اژه در ترکیه از جمله قشنگترین مناظر واقع در ترکیه می باشند. ساحل باشکوهی که آب دریای اژه با آن بازی  می کند، پراست از باغهای زیتون، پرتگاههای سنگی و جنگلهای کاج. اگر شما عاشق ماهیگیری در ساحلی دیدنی و  زیبا، روستاهای توریستی و یا بقایای تمدنهای باستانی را که قدمتی ٥٠٠٠ ساله دارند را ترجیح می دهید، این منطقه تعطیلاتی به یاد ماندنی برای شما خواهد بود . از دوستداران طبیعت و دریا و آفتاب  گرفته تا عکاسان، مشتاقان ورزش، قایقرانان و باستانشناسان و همه مسافران و توریست ها  در تمام طول ساحل، اقامتگاههایی را مطابق با هر سلیقه و قیمتی خواهند یافت .

 ازمیرترکیه ،بعد از استانبول و آنکارا  سومین شهر بزرگ ترکیه می باشد. ازمیر که در تمام فصول سال یک شهر بین المللی و سرزنده است ، جشنواره بین المللی هنر ( ژوئن و جولای ) و نمایشگاه بین المللی ( آگوست و سپتامبر ) ،    که در ازمیر برگزار می گردد علاقه مندان زیادی دارد.


برچسب‌ها: ترکیه , ساحل , توریستی , توریست , ازمیر , دریا , استانبول , آنکارا , نمایشگاه , جشنواره ,
[ چهار شنبه 21 شهريور 1391 ] [ 23:38 ] [ تور ]

آنکارا در ارتفاع 850 متری از دریا در آناتولی فلات بزرگ ترکیه قرار گرفته است. که از دیرباز تا به حال یکی از مراکز مهم فرهنگی تجاری ترکیه بوده است. آنیتکابیر یا همان مقبره آتاتورک  ، موسس جمهوری ترکیه  بر روی یک تپه  در آنیتپ شهر قرار دارد. این مقبره از لحاظ معماری مدرن ترکیه  بیهمتا  می باشد.  موزه تمدن های آناتولی نیز از مکانهای دیدنی تاریخی ترکیه می باشد . که توریست ها و گردشگران در سفر به ترکیه از آن دیدار می کنند


برچسب‌ها: آنکارا , پایتخت ترکیه , توریست , گردشگران , ترکیه , سفر , مقبره , مقبره آتاتورک , سفر , مکانهای دیدنی ,
[ دو شنبه 20 شهريور 1391 ] [ 11:14 ] [ تور ]


استانبول تنها شهر در دنیا  است که نصف  آن در قاره آسیا و نصف  دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد.به همین خاطر استانبول ترکیه را باید تنها شهر دورگه جهان دانست . در مرکز این شهر تنگه مهم بسفر قرار دارد که وجه مشترک دریای سیاه ، دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی است. که این امر به رونق استانبول کمک شایانی کرده است. استانبول ترکیه بدلیل قدمت زیادش مکانهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است.به همین دلیل گردشگران و مسافران زیادی نیز هر ساله برای دیدن دیدنیهای ترکیه و استانبول به آن سفر می کنند.


 

 



موضوعات مرتبط: دیدنیهای استانبول ، ،
برچسب‌ها: استانبول , ترکیه , استانبول ترکیه , سفر , دیدنیهای ترکیه , دیدنیهای , مکانهای دیدنی ,
[ یک شنبه 19 شهريور 1391 ] [ 18:23 ] [ تور ]

 

یکی از مناطقی که از اوایل دوران نوسنگی پذیرای انسان های باستانی بوده است . شبه جزیره آنتولی می باشد که اکثر مناطق ترکیه امروزی را در بر می گیرد. که از دوران باستان حکومتهای دولت شهرهایی مانند لودیه و ایونیا بوده است. پانصد سال قبل از میلاد مسیح ترکیه توسط کوروش کبیر فتح شد .سپس اسکندر مقدونی ترکیه را تسخیر کرد . و پس از آن رومیان به آن دست یافتند . و بعد مسلمانان . یکی از دلایل برگزاری تور ترکیه از نقاط مختلف جهان آثار باستانی بجا مانده از آن دوران است. در ایران نیز همسایگی و نزدیکی مزید بر آن شده است . تا سالانه هزاران ایرانی با تورهای ترکیه و یا بصورت شخصی به ترکیه سفر و مسافرتی داشته باشند.

 

 


برچسب‌ها: ترکیه , تور ترکیه , مسافران , سفر , تورهای ترکیه ,
[ شنبه 18 شهريور 1391 ] [ 15:51 ] [ تور ]
درباره وبلاگ

تور ترکیه تورهای ترکیه تور ترکیه ارزان تور استانبول تور آنکارا تور آنتالیا تور کوش آداسی ازمیر قونیه هتل آپارتمان خرید ترکیه تورارزان خرید از ترکیه
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 23267
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1